צמצום בתוכן להגברת המרות

היצף מידע או עודף מידע הוא מושג המתייחס למצב שבו יש יותר מדי מידע, הכמות העודפת של המידע מפריעה לקבלת החלטה וליכולת להתעדכן.

היצף מידע הוא מצב קיומי של הפרט, בו אדם מסוים סובל מחוסר יכולת להשתלט על כל הגירויים והעובדות המוצבים בפניו. זהו מצב החורג מיכולת עיבוד המידע של האדם. (ויקיפדיה)

אופן קבלת ההחלטות בעידן של היום השתנה מאוד. אנשים ירצו לחפש מידע באינטרנט בטרם רכישה או יצירת קשר עם עסק שבו הם מתעניינים. החיפוש הזה מהווה תפקיד מכריע באיכות קבלת ההחלטות של הלקוחות שלנו. למרות זאת, המחקרים מוכיחים כי כאשר מתרחש היצף מידע, ההשפעה על האדם תהיה שלילית. תחושה רעה או רגשות חרטה על הקנייה עלולים לצוף.

בגלל התופעה הזו, אנחנו מעדיפים להשתמש בכרטיסי ביקור רזים המכילים רק את המידע החשוב ביותר ללקוח. הצורה בה מוצגת האינפורמציה וגם גבול היכולת של הכרטיס הדיגיטלי להכיל תוכן, עוזרים למשתמש לקבל את המידע החשוב לו ביותר בזמן הקצר ביותר ולבצע החלטה מושכלת, ללא הצפת המערכת שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודות כותבת הפוסט

ליאור קמחי, מהנדסת תעשייה וניהול ובעלת תואר שני בעיצוב.
מעצבת, יוצרת גרפית וממתגת עסקים. בעלת סטודיו Flat למיתוג עסקים ובניית אתרי אינטרנט.
בדיגיטנגו אנחנו יוצרות כרטיסי ביקור דיגיטליים ברמה גבוהה, מזמינה אתכם להתרשם מהחבילות השונות שאנחנו מציעים בדף הבית :)

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

דילוג לתוכן